שרים בממשלה טוענים: דובר צה"ל מסכן את הלחימה

מוטי הלפרין 1 Comment on שרים בממשלה טוענים: דובר צה"ל מסכן את הלחימה

טענות בישיבת הממשלה: סרטונים רשמיים של דובר צה"ל עלולים לפגוע בלחימה. הדרג הצבאי דחה את הטענות, אך הדרג המדיני קיבל את החשש והורה לבדוק. סגן השר אורי מקלב: "אנחנו במלחמה ויש צורך בערפל קרב"

IDF Spokesperson Daniel Hagari gives a statement to the media in Tel Aviv on October 16, 2023. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** חרבות ברזל הצהרה תקשורת דניאל הגרי תת אלוף מדבר מחנה רבין מלחמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏טענות חמורות בממשלה על הוצאת סרטונים רשמיים מטעם דובר צה"ל – שלפי החשש פוגעות בלחימה בעזה. כך פרסמנו הערב (ראשון) במהדורה המרכזית של 'קול חי'. השרים העלו זאת לדיון. הגורמים הצבאיים שנכחו בישיבת הממשלה ניסו להסביר ש"יש צנזורה בשביל זה" והדרג המדיני דווקא קיבל את הטענות ואמר שהנושא יעבור לבדיקה מעמיקה.

סגן השר אורי מקלב אמר: "ישנם חומרים שהצבא עצמו מוציא, שאנחנו מוציאים בעצמנו, שיכולים ללמד את האויב בעזה כיצד אנחנו פועלים. זה חמור, אנחנו במלחמה ויש צורך בערפל קרב כנהוג בזמן מלחמה".

כשהיה מי שטען בחדר שיש חשיבות לסרטונים הללו הוסיף מקלב: "נכון שיש צורך בחוסן הלאומי, אבל אסור שזה יבוא על חשבון של המהלכים הצבאיים האפשריים". כאמור, בדרג המדיני יבחנו זאת.

בתוך כך, הנושא העיקרי שהיה אמור הבוקר להעלות לדיון בממשלה, בהפתעה, ולבסוף כלל לא עלה – הוא דחיית הבחירות המקומיות בעקבות חוות הדעת החדשה של לשכת הרמטכ"ל.

ל'קול חי' נודע שראש הממשלה בנימין נתניהו, בעצמו, אמר לשרים שהחליט שהנושא לא יעלה לדיון בישיבת הממשלה הנוכחית. גורמים בלשכתו טוענים ש"מדובר היה באילוץ לו"ז".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    סוף סוף, מישהו רואה את המציאות נכוחה!